Stali bywalcy :)

poniedziałek, 5 kwietnia 2021

44 / 2021

Matko i Córko... Na TVN7 właśnie leci jakiś mega ambitny program. Hotel Coś Tam. Dziewczyny, kobiety, same glonojady, mega rzęsy, tipsy, tatuaże, wszystkie babki jednakowe robione od kalki, tej samej matrycy. Faceci to żele, tatuaże, mięśnie. Myślę, że wkrótce już przyjdzie chyba czas gdy ciało bez tatuażu nabierze szlachetnej wartości. Wszystko w tym programie okraszone solarną, i nie tylko, opalenizną, seksem i niestety głęboką czarną pustką intelektualną. Borze szumiący... Ręce mi opadają. To ja jednak stara gwardia jestem. Kto to ogląda...? 

2 komentarze:

  1. Mi wystarczyły zajawki reklamowe na innych programach. I też zadaję sobie pytanie- kto to ogląda??? Uczestnikom podobni? A rodziny się nie wstydzą? Masakra...

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie! Tego sie nie da oglądać!

    OdpowiedzUsuń