Stali bywalcy :)

艣roda, 3 maja 2023

25/2023

Dawno nie pisa艂am o Matencji... 馃槈
Znowu si臋 zaczyna.. @$_?!!_(-&!!!... Wczoraj kolejne pretensje do Tatencjusza wykrzyczane i wyszlochane do mnie przez s艂uchawk臋. Plus wczorajsza wisienka na torcie... Matencja w trakcie utarczki s艂ownej wyrzuci艂a mi, 偶e o ni膮 nie dbam, nie interesuj臋 si臋, nie domy艣lam si臋 (!). Z akcentem na to ostatnie, bo przecie偶 powinnam. Dzisiaj kolejna akcja z Tatencjuszem. Pojecha艂am interweniowa膰, bo by艂o ostro. Tak mi powiedzia艂a przez telefon. Koniec ko艅c贸w wiadomym jest, 偶e oni si臋 nie dogadaj膮 nigdy. Ona jest okropna, jego mi w tym wszystkim mimo wszystko 偶al. I nie dziwi臋 si臋, 偶e nerwy mu puszczaj膮, a ci艣nienie skacze w g贸r臋. A ja... Ja to jestem samo z艂o, robi臋 wszystko przeciwko niej i trzymam stron臋 ojca. I tak to. A jad膮c tam obiecywa艂am sobie w duchu 偶e b臋d臋 spokojna, b臋d臋 liczy膰 do 10, nie dam si臋 wyprowadzi膰 z r贸wnowagi i b臋d臋 m贸wi膰 cicho. Z przykro艣ci膮 stwierdzam 偶e nie da艂am rady. Poleg艂am. Oczywi艣cie jestem teraz zlepkiem wkurwia, frustracji i poczucia winy. Bo sko艅czy艂o si臋 kiepsko, wysz艂am m贸wi膮c, 偶e skoro ona tak uwa偶a to mog臋 nie przyje偶d偶a膰 wcale.

Staro艣膰 jest okropna. 

4 komentarze:

  1. Staro艣膰 jest okropna. A Ty jeste艣 dzielna, 偶e o nich dbasz, 艣wi臋tego by wyprowadzi艂o to z r贸wnowagi. Dzieci, rodzice, rodze艅stwo wkurzaj膮 najbardziej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie zazdroszcz臋, to bardzo wyczerpuje psychicznie, jak sama przyznajesz. Nie bywaj膮c tam wcale tez nie zaznasz pewnie spokoju. Sytuacja patowa...
    jotka

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie interweniowa艂abym, to nie ma sensu,od lat to samo,lepiwj nie b臋dzie. Taki sport. nic sie nie dzieje, ich wojenki, to ich sprawa Serii. I tak powinnas im to powiedzie膰, po raz enty. Pomoc w dora藕nych sprawach, sprzatanie, robisz bardzo du偶o, nie daj sie wkre ac w emocjonalne gierki.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Pomy艣l te偶 w ten spos贸b, 偶e to wymuszanie uwagi,
    szczegolnie Matencja kr贸luje,a Ty jeste艣 wykorzystywana, bo akurat Ty reagujesz.

    OdpowiedzUsu艅