Stali bywalcy :)

niedziela, 7 maja 2023

27 / 2023

Bardzo dziękuję za miłe słowa a propos włosów. Tak, jestem świadoma, że mogą zrobić wrażenie, to miła świadomość, że robią 😉 ale... Teraz już są zdecydowanie za długie. Doczekałam do momentu gdy mogę śmiało powiedzieć że mam zbyt długie włosy, wow... 👀 Za długie czyli nieporęcznie, grubo, ciężko, gorąco, niewygodnie. Przy twarzy łyso i pusto, no chyba że rozpuszczone, ale to rzadko. Staję rano przed lustrem i pół godziny kombinuję co z nimi zrobić, a potem jak zwykle wychodzę w np. końskim ogonie 😉 Nie używam suszarki, schną naturalnie. Zwykle myte wieczorem rano są jeszcze wilgotne i tak je spinam, a gdy po pracy rozpuszczam to czuję jeszcze wilgoć przy głowie. To, że są ciemne to efekt farby, mimo że to mój naturalny kolor. Niestety od bardzo już wielu lat farbuję włosy z uwagi na siwiznę, która pojawiła się u mnie bardzo szybko, jeszcze przed 30. Teraz to już praktycznie całą głowę mam siwą. Wiem, że jest taki trend by nie ukrywać siwizny, by być naturalną. Nie jestem jeszcze na to gotowa, przecież całe życie widzę w lustrze brunetkę🫣. Co do długości, to sama jestem w lekkim szoku bo to mój życiowy rekord; od króciutkiej sportowej prawie "zapałki" do tego co widać na zdjęciu w trzy lata. 
Zgodnie z sugestią fryzjerki najpierw odświeży mi kolor na całych włosach, bo ja farbuję się samodzielnie i robię zawsze tylko odrosty. I nałoży mi refleksy, by stopniowo zgubić tą brunetkę. No i te włosy przede wszystkim trzeba skrócić, wystopniować by się dobrze układały, by było ich mniej.
Kiedy widzę na ulicy fajną zadbaną babkę z króciutko ostrzyżoną fryzurą to głowa mi się sama za nią odwraca 😀😉 Te długowłose nie robią na mnie takiego wrażenia, serio. 
I tyle o włosach 😉

A to refleksy wyszukane w necie

8 komentarzy:

  1. Axh, do pozazdroszczenia, masz zdrowe, sliczne i gęste włosy, ale rozumiem kłopot. Udanej nowej fryzury , na lato szczegolnie ta lekkość jestcpotrzebna.
    Mnie nie kręcą krotkie fryzury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kobiety w pełni zadowolonej z wyglądu, a zwłaszcza z włosów. Poznałam kiedyś Lucynę, która miała piękne kasztanowe loki i narzekała, że się puszą i zbyt lokuja w wilgoci, a ja tu z moimi prostymi drutami, z którymi niewiele można zrobić...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bywa, podoba się nam to czego nie mamy:-)

      Usuń
  3. Dołączam się do chóru zazdrosnych o Twoje włosy. Mam w tej chwili pewnie 1/10 tego, co Ty. Ale rozumiem, że i gorąco i pracochłonnie. I to Ty masz się dobrze czuć w swojej fryzurze, więc jeśli chcesz zmian- to do dzieła :)
    pani z apteki

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne refleksy!
    no i faktycznie, aby wlosy sie dobrze ukladaly, trzeba ja podciac i wystopniowac. wtedy beda sie fajnie ukladaly wokol twarzy.
    sama mam bardzo krotkie wlosy i bardzo siebie w nich lubie. nigdy nie cierpialam swoich dlugich wlosow, ale wiem, ze wygodnie jest moc je zebrac w konski ogon i wyjsc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby moje po wizycie u fryzjera też były piekne

      Usuń