Stali bywalcy :)

sobota, 20 maja 2023

32/2023



Przykro mi bardzo lepszej dokumentacji foto nie b臋dzie 馃槈 przepraszam. W艂osy s膮 艣ci臋te do ramion, wystopniowane, 偶eby si臋 艂adnie uk艂ada艂y. Jest mi zdecydowanie l偶ej i wygodniej. Jaka to ulga gdy robisz kucyk, spinasz gumk膮 na czubku g艂owy i ju偶 nie masz tego uczucia, 偶e kucyk wyrywa ci cebulki ze sk贸ry, bo jest ci臋偶ki. W艂osy 艂adnie si臋 same uk艂adaj膮. Co do koloru to nie tak szybko. Na pocz膮tek mam drobniutenkie refleksy, kt贸rych praktycznie nie wida膰, ale sprawiaj膮 偶e ciemny czekoladowy br膮z ju偶 nie jest taki ciemny. Rzeklabym 偶e o jest o ton, a nawet dwa ja艣niej. Na zdj臋ciu nie ma r贸偶nicy, bo ci臋偶ko to uchwyci膰. Podobno b臋dzie si臋 robi膰 ja艣niej przy myciu, bo s膮 stonowane, cokolwiek by to nie znaczy艂o 馃槈. 
Tak w og贸le to ja ma艂o wyedukowana w temacie prac fryzjerskich jestem. Wyobra偶a艂am sobie 偶e najpierw b臋dzie ci臋cie z d艂ugo艣ci, potem ci臋cie do fryzury, potem farbowanie ju偶 obci臋tych w艂os贸w czyli odrosty i farba na ca艂e w艂osy (i tu mia艂am chytry plan by to by艂a farba ju偶 ja艣niejsza) i potem dopiero te refleksy. No i zonk. By艂o inaczej. Najpierw szybkie proste skr贸cenie tak, o tyle o ile, na oko. Posz艂o 偶e 20 cm. Potem zosta艂a na艂o偶ona farba, ale tylko na same cieniute艅kie pasma czyli refleksy, pozawijane w foli臋 aluminiow膮. Potem znowu farba, ale tym razem tylko na odrosty, wszystkie. I tak min臋艂a godzina. Potem by艂 m贸j czas oczekiwania, grzebania w telefonie i znowu prac臋 fryzjerskie tj. najpierw odwijanie, p艂ukanie, mycie, potem stopniowe wcieranie po kolei r贸偶nych cud贸w co chwil臋 inaczej pachn膮cych (po zapachu wiem 偶e by艂o ich kilka), znowu mycie, jaka艣 od偶ywka i tak ju偶 min臋艂a druga godzina. Potem by艂o rozczesywanie i moje zdziwko, 偶e te mokre w艂osy s膮 wci膮偶 ciemne tak jak by艂y, no i gdzie te refleksy? Potem by艂a praca z no偶yczkami, pasta do lok贸w, suszarka na wolnych obrotach z dyfuzorem (bo prostowaniu i modelowaniu m贸wimy zdecydowane kr贸tkie nie, chcemy skr臋tu naturalnego). I koniec. 3 godziny przy jednej g艂owie...
Jest ok. Przed wczasami farbn臋 sobie sama odrosty bo na pewno b臋d膮 i mo偶e dopiero po powrocie, a  nawet pod koniec wakacji p贸jd臋 do fryzjera po kolejne jasne pasma. Mo偶e nawet skr贸c臋 bardziej d艂ugo艣膰 馃槈

4 komentarze:

  1. Jest pi臋knie, nawet w tak ma艂ym kadrze.
    Niekt贸re zabiegi fryzjerskie s膮 bardzo pracoch艂onne, ale czasami warto skorzysta膰.
    jotka

    OdpowiedzUsu艅
  2. Takie w艂osy to moje marzenie. Nieosi膮galne, niestety przy ilo艣ci moich. Jest super :)
    pani z apteki

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pi臋kne w艂osy, pozazdro艣ci膰 w sensie pozytywnym.Moje to 偶al patrze膰, luche i niestety takie musz膮 by膰, ubolewam .

    OdpowiedzUsu艅
  4. Tak膮 fryzur臋 mia艂am baaardzo dawno, kiedy to moja Te艣ciowa dopinki i treski robi艂a! Twoje w艂osy wymagaj膮 tylko dobrych no偶yczek, i to si臋 uda艂o!

    OdpowiedzUsu艅