Stali bywalcy :)

niedziela, 14 maja 2023

28 / 2023

Wróciliśmy z wojaży. Aktywnie (nogi, a konkretnie uda, biodra, bolały mnie jak chol...a) nie zliczę ile km przedreptalismy ulicami miasta na literkę Ł., edukacyjnie (wniosek: przemysł lekki wcale nie był lekki), sentymentalnie (bezcenna ta chwila gdy ślady swojego dzieciń_stwa znajdujesz w skans_enie), integracyjnie (ale z  umiarem), sympatycznie (bo tak jest zwykle) i z piękną pogodą. Czego chcieć więcej? 
Dziś po powrocie, jeszcze na spontanie obejrzany film pana W. w nawiązaniu do tego co zwiedzaliśmy, a jutro do pracy.
No i po weekendzie.

PS
A o tym, że z niechęcią patrzę w lustro już pisać nie będę. Dodatkowe kilogramy, ociężałość, problemy z poruszaniem się, zmiana sylwetki i kompletny brak fryzury. Nie znam tej baby w lustrze a już wiem że jej nie lubię.
Sama sobie tłumaczę, że potrzebowałam wpaść do takiego doła by zacząć coś robić żeby z niego się wygrzebać. Psychicznie nie jest ok, ale nie poddaję się, walczę.

7 komentarzy:

  1. Wiesz co bym oddala za takie włosy?? Ja to chyba niedługo będę musiała nosić tupecik😄

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, skanseny potrafią pod tym względem przygnębić;-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, teraz się przekonałam na własnej skórze. 😀

      Usuń
  3. Jakie ślady swojego dzieciństwa znalazłaś w skansenie? Zaciekawiło mnie...
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarno-biały TV, dokładnie taki sam model mieliśmy nim pojawił się kolorowy Rubin, czerwona puszka skarbonka z napisem PKO, różne metalowe puszki na spożywkę, obrazki na ścianę z kultowej w latach 70 i 80 kolekcji portretów dziewczynek D. Muszynskiej-Zamorskiej, itp.
      Bo ten skansen nie był znowu aż tak prehistoryczny... 😀

      Usuń
    2. Ta była u mnie w pokoju na ścianie 😀
      https://dziendobry.tvn.pl/styl-zycia/dziewczynka-z-pocztowki-jak-potoczyly-sie-jej-losy-5566750

      Usuń