Stali bywalcy :)

niedziela, 30 stycznia 2022

9 / 2022

Potyczki rodzinne

Miałam plan wyciągnąć SzM na kawę do Młodego i JuzNiePanny. Dowiedziałam się, że on, SzM znaczy się, nie ma ochoty się z nimi dzisiaj widzieć. I tyle. Z jednej strony rozumiem. Z drugiej strony szlag mnie trafił, bo ja muszę zrozumieć, że SzM po prostu nie ma ochoty, a ja na jego wycieczki powinnam być zawsze na tak. Cóż. Całe życie człowiek się uczy. Argument pt. Po prostu nie mam ochoty bardzo mi przypadł do gustu. 

Przekimaliśmy caluteńką niedzielę na kanapie przed TV. Tym razem ja wybierałam i nie dałam się przegonić. 😁 Bo gdzie jest napisane, że to ja mam się przenosić do innego (czyt. mniejszego) TV? Oglądaliśmy The Fall czyli Upadek. Niby fajny, ale ciągnie się niemiłosiernie. Wszystkiego razem są 3 sezony. Jestem w czwartym odcinku drugiego. Całkiem możliwe, że oglądając sama zrezygnowałabym po kilku pierwszych odcinkach, ale w myśl zasady kto ma pilota ten ma władze, trudno mi było się od niego odkleić, no i troszkę mnie wciągnął.

I proszę, był styczeń, jutro mamy koniec stycznia; był weekend, dzisiaj mamy koniec weekendu. Życie. 

1 komentarz:

  1. The Fall ogladnelam juz jakis czas temu, bardzo w moim guście, dlugo nie bylo napisow do 3 sezonu,i bardzo ucieszylam sie kiedy wreszcie.
    My pochodzilismy po miescie, bo pogoda nie sprzyjała wypadowi w góry .

    No tak, po prostu nie mam ochoty, znam to.

    OdpowiedzUsuń