Stali bywalcy :)

poniedziałek, 22 marca 2021

38 / 2021

Świeżo wyprowadzone dziecko przyjechało w niedzielę w odwiedziny. Zadowolona, dorosła, zagospodarzona, spokojna, ale stęskniona za kotem... No i chce go wziąć ze sobą. Czeka, i ona, i my też, na odpowiedź właściciela mieszkania co on na to 😁 Po cichu liczę na to, że gość nie zgodzi się tak na stałe, bo pytanie o zwierza było, ale była mowa o sporadycznych pobytach, a nie na stałe. I liczę po cichu na to, że może sama zobaczy, że jednak zdecydowanie ma alergie bo to było dzisiaj dokładnie widać. No tak, rozumiem ją, że to jej kot, że sama, że tęskni, no ale... 😥

Widziałam "Nikt nie wie, że tu jestem" kino hiszpańskie, i oglądam New Amsterdam... 

5 komentarzy:

  1. Akurat tego nie oglądałam.
    Z kotem to jeszcze nie przesądzone, ale rozumiem, że tęskni.

    OdpowiedzUsuń
  2. New Amsterdam to taki Ostry dyżur 😁

    A kot chyba jednak zostanie, taką mam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani Ostrego dyzuru ani Chirurgow nie ogladnelam do konca, cos tam,zaczelam dawno temu jak lecialo w tv😀, po zawale J. Odrzucilo mnie od takiej tematyki serialowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby Kot się Wam ostała, bo jak tu żyć bez Kot, no jak?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego filmu, ale jak napisałaś 'kino hiszpańskie', od razu sobie przypomniałam, że miałam wrócić do 'Wszystko o mojej matce' :)

    OdpowiedzUsuń