Stali bywalcy :)

środa, 20 kwietnia 2022

28 / 2022

Oglądanie Stulecia Winnych dociągnęłam do bieżących odcinków. Podoba mi się serial. Fabuła, scenografia, charakteryzacja, gra. Nie mogę się napatrzeć jak ich wszystkich cudnie postarzają, nawet plamy starcze na dłoniach mają zrobione. Teraz to czekam na nowe odcinki. Lubię takie serialowe sagi. Kultowy "Dom", "Czas honoru", teraz "Stulecie Winnych". Lubię oglądać dzieje jednostek na tle historii, zmian jakie zaszły w Polsce.

Do nadrobienia mam też lekkie, łatwe, naiwnie przyjemne "Przyjaciółki".

Mamy zaproszenie, a nawet dwa, nie pamiętam czy o tym pisałam. Wesele (wielkie i ogromne, ponad setka ludu) dziecka znajomych i I Komunia, gdzie SzM to ojciec chrzestny. Co się teraz daje w prezencie na I Komunię? 

4 komentarze:

  1. Na Komunię idę w maju do bratanicy. W związku z tym, że z KK jako instytucją mi kompletnie nie po drodze- "wymiksowałam się" od oficjalnego bycia chrzestną, choć psychicznie się poczuwam. Będzie kasa, myślę o dwóch banknotach ze zwycięzcą spod Wiednia ;) Ale z bratem jesteśmy dosyć blisko i wiem, że taki prezent będzie najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat prezentow,zawsze śliski, czasem pieniadze to dobry prezent, jeslu dziecko na cos zbiera,lub czegos potrzebuje i zostanie mu to kupione, czasem jednak lepsze cos czym moglby sie cieszyć bezposrednio, bo pieniedzmi i tak zawiadują rodzice.
    W naszej rodzinie najwiekszą kwotą na każdą okoliczność było 400/ 500 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SzM doszedł do wniosku, że jednak damy kasę. Komunista sam zdecyduje na co ją wyda. A my mamy problem z głowy.

      Usuń