Stali bywalcy :)

艣roda, 27 kwietnia 2022

31 / 2022

馃榿No i fajnie, uda艂o mi si臋 i 2 maja b臋d臋 mie膰 wolne. SzM te偶 ma wolne, pewnie znowu gdzie艣 nas wyci膮gnie. Oczywi艣cie nie na kilka dni, bo przecie偶 kota nie zostawi. Moim skromnym zdaniem nic by si臋 kotu nie sta艂o gdyby艣my wyjechali w sobot臋 z rana i wr贸cili wieczorem w niedziel臋. Sucha karma, woda dost臋pne non stop. Zawsze M艂ody mo偶e do nas podej艣膰 i da膰 kotu mokrej karmy. Ale SzM twierdzi, 偶e nie. Bo M艂ody pachnie psem i kot si臋 b臋dzie stresowa艂 podw贸jnie. A poza tym b臋dzie t臋skni艂. No ja to nie wiem jak ten kot prze偶yje nasz wczasowy wyjazd.

Jestem nadal na po艣cie/diecie warzywnej, dzi艣 w nocy 艣ni艂o mi si臋, 偶e odpu艣ci艂am i jad艂am normalnie. Przy pierwszym po艣cie z pi臋膰 lat temu te偶 mi si臋 tak 艣ni艂o. Ale jak si臋 obudzi艂am to odetchn臋艂am z ulg膮, 偶e to by艂 tylko sen, bo 偶al mi tych zaliczonych ju偶 dni. Czuj臋 si臋 bardzo dobrze. Tym razem nie mia艂am prognozowanego b贸lu g艂owy. Woda ze mnie schodzi, bo 4 kg mniej na wadze to na pewno woda plus opr贸偶nione jelita. Moje BMI teraz to 30,1. Sza艂u ni ma, kalkulator wola - oty艂o艣膰 1 stopnia. Lidlomix bardzo mi pomaga, bo przygotowanie sur贸wki to piku艣. P贸ki co czekam z ut臋sknieniem na ten moment gdy ju偶 przestan臋 wciska膰 si臋 w spodnie. Zdaj臋 sobie jednak spraw臋 z tego, 偶e ten m贸j post utrudni nam nieco 偶ycie. Mo偶e pojedziemy na lody, do knajpy na co艣 dobrego, mo偶e upichc臋 co艣 pysznego? No niestety nie, nie i nie. A jak pojedziemy w ten weekend na jak膮艣 wycieczk臋 i trzeba b臋dzie co艣 zje艣膰 to ja ju偶 sama nie wiem. B臋dzie mi ci臋偶ko na pewno, jestem gotowa jecha膰 z pude艂kiem z sur贸wk膮, ale kiepsko to widz臋.


11 komentarzy:

  1. Te偶 bym kota nie zostawi艂a samego d艂u偶ej ni偶 na p贸艂 dnia.
    Swoje zostawia艂am, czasem nawet na trzy dni, ale kilka razy na dzie艅 zagl膮da艂 do nich s膮siad, kt贸rego koty dobrze zna艂y.
    Sprz膮tn膮艂 im kuwet臋, da艂 je艣膰, wyg艂aska艂 je, by nie czu艂y si臋 osamotnione.
    Na weekendowy wypad pude艂ko z sur贸wk膮 i owoce to dobry pomys艂, przynajmniej b臋dziesz zabezpieczona i b臋dziesz wiedzia艂a co jesz;).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nasza kota dzi臋ki pandemii jest przyzwyczajona do towarzystwa, wszak pe艂ni zacn膮 funkcj臋 Asystentki SzM przy jego pracy zdalnej. Od pewnego czasu jednak SzM musi by膰 kilka razy w tygodniu w firmie i wtedy po moim (bo to ja jestem wtedy szybciej w domu) powrocie robi si臋 z niej s艂odziak i przytulam.

      Usu艅
  2. Ja od kiedy jestem na tej przeokropnej diecie autoimmunologiczne (do konca zycia), to juz sie przyzwyczailam, ze gdziekolwiek ide, musze miec przemyslane wlasne jedzenie i tyle. Salatka, kawalek kurczaka, wafle ryzowe, bo nie moge ziemniakow, zadengo pieczywa (glutenu), zadnego nabialu itd itp. W restauracji zjadam salatki BEZ tego, co oni tam akurat dorzuca, a czego nie moge - chleb czosnkowy, ser zolty, sos na jajku itd itp. Pizza w ogole odpada na zawsze. Oczywiscie ze wkurza mnie ta dieta, ale tylko jak sobie rozmyslam, czego to ja nie moge (a nie moge wiekszosci rzeczy), jak sie skupiam co moge i jak zrobic to smacznie, to jest latwiej. Zalezy jaka sie ma motywacje :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. No ale schudlam 6 kg na samym poczatku, choc nie mam z czego, a BMI trzyma sie na 21 mimo, ze W OGOLE sie nie ograniczam. Pocieszam sie takimi plusami;D

    OdpowiedzUsu艅
  4. o rany, to powyzej to bylam ja, innyglos:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Szczerze wsp贸艂czuj臋, w艂a艣nie na w艂asnej sk贸rze doswiadczam Twojej codzienno艣ci.

      Usu艅
  5. Wyje偶d偶amy na kilka dni, kotom zostswiamy duzo misek z jedzeniem i piciem, i wiecej kuwet. Sa dea to im ra藕niej. Z doskoku mo偶e zajrzy kole偶anka, mam nadziej臋.Wolalabym kogos lepszego, bo ona z frakcji , nic im nie bedzie, ale nie mam nikogo innego.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak si臋 da 馃槈馃榿

      Usu艅
    2. Zaglada do kot贸w codziennie! Wysyla raporty.

      Usu艅
  6. Hm! Ja tylko zmieni艂am nawyki 偶ywieniowe, aby ul偶y膰 kolankom, i w ci膮gu p贸艂tora roku spad艂a mi waga o prawie 8 kg! Dziecka m贸wi膮, 偶e wygl膮dam na zmarszczona staruszk臋 i mam przyty膰, ale ja si臋 czuj臋 super, a za gwiazd臋 szczup艂o艣ci robic nie musz臋!
    Na kr贸tkim wyje藕dzie mo偶na lekko odpu艣ci膰, aby potem wr贸ci膰 do normy!
    Pozdrawianki serdeczne 艣l臋!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. P贸ki co trzymam si臋 dzielnie i p贸ki co dietuj臋 dalej 馃榿

      Usu艅