Stali bywalcy :)

poniedziałek, 18 kwietnia 2022

27 / 2020

 Plany i zamierzenia były różne. Od zaproszenia do Małej (sto lat temu padło, ale bez konkretów i spiny, w końcu odpuściliśmy), przez plany rowerowe (pomarudzilam, że zimno i jeszcze nas kto poleje), spacerowe (... że nas mogą polać), wyjazdowe (... że zimno i będzie brzydko) i koniec końców to była mega leniwa kanapową sjesta całodniowa. Obiad i inne gotowe, do tego słodkości, dobre winko i TV. Zaliczyliśmy film (nie mylić z polskim serialem, który bardzo mi się podobał) Głęboka woda, z Benem Affleckiem. Intrygujący.

Chciałam obejrzeć gdzieś Stulecie Winnych, bo tej nowej serii nie widziałam, a poprzednie bardzo mi się podobały, mimo że odbiegały od książek. Ale nie wiem gdzie tego szukać...

Święta... i już po.

Zbieram się w sobie by spisać zadania do wykonania. Przegląd zdrowotny tj. ginekolog, kardiolog, laboratorium (badania 40+), chirurg stomatologiczny. Pewnie jeszcze kilka punktów by się znalazło.

I tak to. Wracamy do codzienności. Na co czekamy teraz? Na majówkę? 

5 komentarzy:

  1. Ja na majowkę, bo jedziemy do córki Młodszej.
    Po poludniu przyszła kolezanka, więc z leniuchowania po wycieczce nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też bym czekała 😉 Czekam więc razem z Tobą 😁

      Usuń
  2. https://vod.tvp.pl/website/stulecie-winnych,41055208

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wygooglałam wczoraj 😉😁 Obawiałam się, że to płatne 😁
      Do oglądałam do odcinka bieżącego. Bardzo mi się podoba.

      Usuń