Stali bywalcy :)

czwartek, 31 marca 2022

18 / 2022

Zachciało mi się sprawdzić od kiedy bloguję. Tak, proszę Państwa, sporo czasu minęło. Pierwszy wpis popełniłam 20 września 2004 roku. Na Bloxie. 18 lat pisania. Z prawdziwą przyjemnością dokopywalam się do tego pierwszego wpisu. Pokazywały mi się tytuły notek i pierwsze linijki tekstu, więc chcąc niechcąc przeleciałam je wzrokiem. Kilka nawet z zaciekawieniem otworzyłam i przeczytałam. Mam wrażenie, że tamte wpisy były energiczne, żywotne, a może po prostu były młode 😉 W 2007 roku napisałam blogowy terapeutyczny list do Matencji. I wiecie, nic się nie zmieniło, jest tylko gorzej. Samej siebie zrobiło mi się żal. Super było czytać, że cieszę się, że mój 15 letni Młody chce mnie przytulać, a Mała narysuje mi drugi rysunek nawet gdy nie zechcę pierwszego, bo "przecież jesteś moją mamą". Myślę, że moje pisanie może stanowić ciekawą lekturę dla dzieci. Dla Małej na pewno. Muszę tylko jej kiedyś opowiedzieć o moim blogowaniu. Mam te wszystkie wpisy zarchiwizowane, w pliku wardowskim. Jak będę stara to sobie je druknę 😁 Naprawdę cieszę się z tego, że mam taki mój mały skarb.

A Blogger przy kopiowaniu z Bloxa nadawał chyba numery w  odwrotnej kolejności, bo pierwszy wpis z pierwszego bloga ma nr 389. Potem był drugi blog. A potem już Blogger, którego jeszcze nie skopiowałam. 
18 lat. No prawie, bo do września jeszcze daleko...

4 komentarze:

  1. pamiętam ten wpis jakby to było tydzień temu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ho ho, kawał czasu , gratuluję wytrwałości :) Aż sprawdziłam, kiedy zaczynałam na blog.pl- 14 kwietnia 2002... Ale potem przestałam pisać, teraz żałuję, no ale cóż, nie ma powrotu.
    Fajnie, że wciąż się mobilizujesz do zapisków .

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Też 18 lat stażu mam w blogowaniu, ale zaczynałam w Dziennikach Twojego Stylu! A potem był Blox i teraz Blogger!
    Pozdrawianki! :-))))

    OdpowiedzUsuń