Stali bywalcy :)

poniedziałek, 28 marca 2022

16 / 2022

 Spontaniczne nieplanowane babskie pogaduchy z Małą. Po minionym weekendzie czułam się tak bardzo zmęczona, że właściwie odliczałam w pracy minuty do końca dniówki. Ale kiedy napisala sms z zaproszeniem wiedziałam, że zwlokę się, nabiorę wigoru i pojadę, bo nic dwa razy się nie zdarza 😁

Jadąc do Małej rozkminiałam, że Matencja tak samo cieszy się na spotkanie ze mną, jak ja teraz jadąc do Małej. I pomyślałam, że okropnie się zachowałam w stosunku do Matencji. Nie ma sensu rozdrapywać ran. Zwłaszcza, że z logicznym lapaniem sensu wypowiedzi u Matencji jest z dnia na dzień coraz gorzej.

Obejrzałam "Najmro" skuszona opinia znajomych, że fajna komedyjka z dobra muzą. Cóż... Dobrze, że nie szliśmy na to do kina 😉😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz