Stali bywalcy :)

piątek, 17 marca 2023

17 / 2023

I urlopik trzasnął mi jak błyskawica. Odpoczęłam, wyspałam się, fakt że nigdzie nie pojechałam, ale wyoglądałam calutenką Ch_y_łkę, ogarnęłam domowe zaległości (pranie, krochmal, prasowanie, szycie, szuflady, zakamarki itp.), zaliczyłam trzy spotkania towarzyskie, na dzisiejsze u nas w domu miałam wenę twórczą gastronomiczną więc się spełniałam kulinarnie, nic nie ćwiczyłam, nie biegałam, a o jodze zapomniałam, że istnieje. Stawy wciąż bolą. Sztywność i bolesność stawowa wciąż jest obecna. Podsumowując było mi w domu bardzo dobrze, ale nie jestem stanie wyobrazić sobie mojego życia bez pracy, tj. na emeryturze. Teraz był luz ze świadomością, że to przecież minie. Potem będzie świadomość że to już równia pochyla. A do samej  emerytury tak na dobrą sprawę zostalo mi już tylko 6 lat. 
Jutro planujemy wypad rowerowy. Coś trzeba pokręcić żeby się rowerowo wdrożyc. Do naszego urlopu zostały 3 miesiące 
Czy ktoś z Was może polecić mi jakąś najlepiej bezplatną aplikację z lokalizacją użytkownika komorki? Mała jedzie/leci w daleki azjatycki świat,  chciałabym móc sprawdzać, wiedzieć gdzie się znajduje. Nie żeby szpiegować, ale tak by na wszelki wypadek wiedzieć gdzie jest lub była.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz