Stali bywalcy :)

niedziela, 12 marca 2023

15 / 2023

No więc podjęłam decyzję. Stolyco, zamierzam Cię odwiedzić 🫣 Trochę mam stresa, bo chyba od W. Zach. będę już poruszać się samodzielnie, komunikacją miejską, bądź na nogach jeśli pogoda będzie ok. Mam nadzieję się nie zagubić. Ściągnęłam sobie apke "jak dojadę", z tego co widzę bilety też tam da się kupić. Nie znam miasta, byłam kilka razy i oglądałam raczej w przelocie. Pamiętam, że byłam w szoku, że Rynek Starego Miasta jest taki malutki. Nie nastawiam się na hurtowe oglądanie. Celuję w jedno muzeum, krotki spacer i kawę w jakimś miłym miejscu. Do zagospodarowania będę mieć chyba 4 godziny. Bez napinki.
Chyba że mi do rana werwy turystycznej zabraknie i po prostu zostanę w domu 🫣

2 komentarze:

  1. Anonimko - nie rezygnuj ! Koniecznie jedz jak jest okazja. Chociazby zeby sie rozejrzec . Zaopatrz sie tez w mape. Moj Maz ( nie znajacy polskiego), kupowal bilet i wsiadal w tramwaj lub autobus i jechal do konca i z powrotem. W ten sposob poznawal Warszawe. Nie nastawiaj sie czy ja polubisz czy nie - po prostu jedz. A moze umow sie ze Stokrotka ( ma blog) i Ci cos doradzi.
    Milej wycieczki Aga T

    OdpowiedzUsuń