Stali bywalcy :)

czwartek, 19 listopada 2020

62 / 2020

 Nic nie czytam, nie mogę się zmusić do książki z uwagi na chwilki przy komórce z netem w tle. Uzależnienie pełną gębą. Za to seriale i filmy... 

Gambit krolowej - serial o szachach, rewelacja. Bardzo mi się podobał.

The Crown - kolejny, czwarty sezon polnelam w trzy dni. Najpierw oglądam jeden po drugim ale tak aż do zachlysniecia się, a potem żałuję, że się skończyło. 

Opowieść podręcznej - jeszcze ciągnę. Tego nie da się na raz dużo, trzeba dawkować. Trochę mnie już zmęczył, ale ciągnę bom ciekawa co dalej.

Boże Ciało - bardzo mi się podobało. Kino do myślenia i analizy po obejrzeniu.

The Parasite - super, polecam. Daje do myślenia.

Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie - oglądałam dwa razy, dzień po dniu. Polecam.

Ku jezioru - serial, niby fajny, ale zmęczył mnie chyba w czwartym odcinku. Wrócę do niego kiedyś.

Diana - dokument, który wciągnęłam zaraz po skończeniu czwartego sezonu The Crown.

Prezenty z nieba - lekkie, przyjemne, odmóżdżające 😁

Bliscy nieznajomi - dokument o trojaczkach rozdzielonych do adopcji, które odnalazły się po 19 latach.

Zaginiona dziewczyna - rewelacja. Polecam! 

Więcej nie pamiętam. 

A co Wy oglądacie?


Edit:

Dorzucam do zobaczonych już polski miniserial:   Bez precedensu. Powiem tak: doopy nie urywa, ale fajnie się ogląda bo obsada jest mocna. Film Solid Gold to to samo tylko w skrócie. Generalnie to film o polityce i kulisach, Ambergold itp. Kiedyś by mi się podobał bardzo, teraz już film nie robi wrażenia, bo na co dzień mamy takie akcje jak w filmie 😁

5 komentarzy:

  1. Hinterland:) Film sensacyjny, akcja dzieje się na walijskiej wsi, a bohaterem jest zamknięty w sobie inspektor i jego zespół. Każdy odcinek to osobny 1,5 godzinny film. Jest ich 13.

    OdpowiedzUsuń
  2. outlander. Niektóre odcinki zbyt się ciągną, ale do prasownia w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość z tego, co napisałaś już odhaczyłam. Nie znam Ku jezioru (zaraz zerknę) i jakoś nie mogę się zebrać do Opowieści podręcznej. Broadchurch był super, a Hinterland jeszcze bardziej mroczny...
    Teraz już nic nie zostało - tylko filmy i książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Schody + mini serial z serii sądowych i W pułapce- klimaty skandynawskie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się kocham w jutubach, vlogi podróżnicze oglądam namiętnie przy garach :)
    poniżej próbki dwóch ulubionych

    https://www.youtube.com/watch?v=iINApLwRyEM&list=PLghSpTim2UC3AAQq8k-zQND5aN296WRe9&index=5

    https://www.youtube.com/watch?v=LtgqMtHCKnc

    świetne osobowości, nic nie jest zmyślone, uwielbiam obserwować ludzi.

    OdpowiedzUsuń