Stali bywalcy :)

wtorek, 27 października 2020

55 / 2020

Trudne to czasy.

Śmierć w bliskiej rodzinie. Nie, to nie był Covid. Normalnie w dawnym życiu to mimo odległości pojechalibyśmy te 350 km na pogrzeb. Spotkałaby się cała rodzina, która zjechałaby tam i z bliska i z daleka. Niestety. W pierwotnej wersji uczestników pogrzebu mogło być 10, w dniu pogrzebu już tylko 5. Zmarła miała męża i troje dzieci, każde z rodziną. Jedna z córek nie dojechała, bo nasz kraj jest w strefie czerwonej, więc łatwiej było podzielić miejsca. Jakie to okrutne. 

Praca zdalna. Dla mnie prywatnie taka praca jest do bani. Ja potrzebuję ludzi. Integracji, reakcji społecznych, rozmowy. Szczerze podziwiam SzM i Młodą.

A pisałam już, że odkurzacz automatyczny jest super? Nie pisałam? Serio, jest super. Jeszcze nie sprawdzałam funkcji mopa, ale ilość śmieci po odkurzaniu zrobiła na mnie wrażenie. To był dobry zakup.

Protest... Całym sercem podpisuje się pod hasłem "wybór, a nie zakaz", ale daleka jestem od upolityczniania tego ruchu. Niestety postulaty wypowiedziane przez liderkę ruchu, Panią L. brzmią jak list do Świętego Mikołaja. Moim skromnym zdaniem lista życzeń nie do zrealizowania, spisana odręcznie na kolanie. I tu wydawało mi się, że protest rozejdzie się po kościach. Ale komunikat "ulubieńca kobiet" Pana K. zabrzmiał jak ogłoszenie stanu wojennego i przyzwolenie na wojnę domową. To naprawdę mnie zszokowało. I tak się przy tej okazji zastanawiam czy my jeszcze mamy  Prezydenta...?

3 komentarze:

  1. A ja jestem pewna, że od pięciu lat nie mamy prezydenta, tylko szmacianą marionetkę.
    Kaczka to straszny człowiek, coraz bardziej upodabnia się do Hitlera.
    Mnie na pracy zdalnej pracuje się świetnie. Nikt mi nie zawraca głowy byle czym,głupimi gadkami i plotami, mogę zająć się spokojnie pracą.
    W całej tej wirusowej nagonce ludzie zapomnieli, że umrzeć można z powodu wielu innych przyczyn, nikt nie pamięta, jakie żniwo zbierają choroby krążenia, wypadki, cukrzyca, rak. Zauwazylam, że kiedy pojawia się klepsydra, zaczynają się dywagacje, czy miał wirusa. Media i rząd ogłupiły ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zaskakuje, jak łatwo manipulują ludźmi,wywlekli te antyaborcję i proszę, znów się udało, można wprowadzić wiekszy zamordyzm.

    OdpowiedzUsuń