Stali bywalcy :)

poniedziałek, 29 lipca 2024

28/2024

Najpierw zajrzałam tu tylko na chwilkę, potem na ciut dluższą, potem się zaczytałam, zamyslilam, rozkminialam, bo nie było mi łatwo przejść ot tak do porządku dziennego, potem trochę dziubalam w tej komórce, szukałam różnych dyngsów, no i ani się człowiek obejrzał, jeszcze nie położył do łóżka, a już za ciut dłuższą chwilę trzeba wstawać do pracy...

Zatem w skrócie:
Po pierwsze primo 😄 Z soboty na niedzielę przyśnił mi się SzM. Żywy. Pozytywny.
Po drugie... Niedzielne rodzinne kawkowanie okazjonalne u Młodych z rodzicami JuzNiePanny zaliczone. Sporo mnie kosztowało emocjonalnie...
Po trzecie... Przyszedł moment gdy mam  możliwości, ale nie mam z kim, a na samotny wyjazd wakacyjny chyba jeszcze nie jestem gotowa, brak mi odwagi.

Udanego tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz