Stali bywalcy :)

wtorek, 26 grudnia 2023

80/2023/15

Pomijając okoliczności wyjazd świąteczny jest całkiem ok. Przy Wigilii nie obyło się bez łez. Nie dało rady inaczej. Nie chcę myśleć ile łez polecialoby w warunkach domowych... 
A sam pobyt tutaj to same dobroci. Rozkosze dla podniebienia, codziennie inne, bufet nie miał końca, a ja założyłam sobie że będę próbować wszystkiego, ale spasowałam niestety, nie dałam rady, mimo że brałam ilości symboliczne niczym lokata Magda G. Rozkosze dla ciała (masaże, peelingi i maseczki czyli cały rytuał jakiś-tam w hotelowym spa), trochę ruchu dla zdrowotności (jacuzzi na dworze, kryty hotelowy basen plus saunowanie) i cała masa najważniejszego czyli dobrych ciepłych ważnych i serdecznych rozmów z Małą. Mam wspaniałą, mądrą córkę. 
Tak. Ten wyjazd to był bardzo dobry pomysł. Teraz przed nami jeszcze kilka chwil błogiego nicnierobienia i wracamy do domu. Prosto na obiad do Młodych. A potem wieczorkiem zajrzę jeszcze do brata. Skorzystam z zaproszenia.😄😉

5 komentarzy:

  1. Wspaniały pobyt, a łzy to nic złego...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, w Nowym Roku życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby nie patrzeć, Córki są czasami wspaniałym lekarstwem! Wiem coś o tym!
    Duuużo dobrych myśli Wam przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku, spokoju ale i radości. Dzieci stają na wysokości zadania, możesz sobie pogratulowac:)
    Innyglos

    OdpowiedzUsuń