Stali bywalcy :)

niedziela, 31 grudnia 2023

81 / 2023 / 16

Nie chcę mi się robić podsumowania minionego roku, bo cokolwiek bym nie napisała wyjdzie na minus.
Staram się żyć dalej, byle zdrowie dopisało. Dzieci mam fajne. Kocie towarzystwo w domu zapewnione. Rodziców pod opieką, tu się martwię co to będzie dalej. A teraz nic mi się nie chce, taka rozmemłana jestem. Nie spinam się bo i po co. 
Sylwestrowy wieczór spędzam w towarzystwie kota. Wczoraj zadzwonili rodzice JuzNiePanny i zapraszali mnie do siebie. Byłam mile zdziwiona, ale nie skorzystałam. Nie mam ochoty się męczyć towarzysko. Znajomi też mnie zapraszali do siebie, ale wolę zostać w domu. Nastawiam się na TV albo serial. Mini szampana mam już w lodówce 😉
Wszystkim nam życzę po prostu by ten kolejny rok był spokojny i zdrowy. I to wystarczy w zupełności. A to moja kocia towarzyszka życia.

4 komentarze:

  1. Samych Serdeczności moc posyłam. Niech teraz będzie ważny spokój i pokój, abyś za kilka lub kilkanaście miesięcy czuła, że już możesz pogodzić się z tym, co Was spotkało!
    Trzymaj się! Uściski posyłam bardzo, bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimko zdrowia i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku .

    OdpowiedzUsuń
  3. My tez w domu z pudełkiem chusteczek i syropem na kaszel.
    Zdrowia więc życzę i spokoju:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślności Anonimko ! Głaski dla kici, fajnie, że ją masz.
    Będzie co ma być, nie myśl, zarwz wpadniesz w wir obowiązków, dzisiaj odpoczywaj.

    OdpowiedzUsuń