Stali bywalcy :)

poniedziałek, 17 lipca 2023

52/2023

Zdrowotnie
Dla przypomnienia wpiszę tu sobie, że zmiana dermatologiczna obserwowana przez specjalistę od chyba listopada dziś stała się podstawą do wystawienia mi skierowania na badania w kierunku boleriozy. W najbliższych dniach badanie, wynik podobno za 7 dni, wizyta kontrolna u specjalisty z początkiem sierpnia. 
Jak doczytałam o boleriozoe to diagnozuje u siebie chyba z 70% objawów. No i w historii mam kleszcza. Serio, myślałam kilka razy czy to może nie bolerioza; sztywność, bolesność stawów, depresyjność, notoryczne zmęczenie, wyczerpanie, pogorszenie słuchu. Pewnie trochę bym jeszcze znalazła.
Pracowo
Byle do przodu. Nie umiem odpuścić, zrobić byle było. Trudniej mi się przez to pracuje, ale tak mam, inaczej nie potrafię.
Filmowo
Wotum nieufności. Polski miniserial political fiction. Dla mnie ok. Wchlonelam w dwa wieczory.
Rodzinnie
Zaliczona wycieczka rodzinna z Małą. Wyjazd miał być Taty z córką, ale ten Tata zaprosił mnie również. A że Tata miał fantazję to załapałam się na super mega high exclusive restaurant. Serio. Pierwszy raz w życiu byłam w takiej restauracji, gdzie kelner serwując danie opowiada cudnie o tym co jest na talerzu. Prawie jak Am_aro 😉 Wiem, brzmi bardzo snobistyczne. Nawet szczerze powiedziawszy trochę czuję się niekomfortowo z tą wizytą w swojej historii i nikomu o niej nie opowiedziałam. 
Fryzjer
Zaliczone refleksy część 2 i kolejne stopniowanie, żeby głowa była mniejsza. Jest zdecydowanie jaśniej jak było. I będzie bardziej w miarę mycia. Bo są stonowane czy jakoś tak. A następne to już będą pasemka, a nie refleksy. Czyli jest ok.
...


3 komentarze:

  1. Oby to jednak nie była borelioza, trudno się leczy to paskudztwo. Co to za restauracja była, możesz zdradzić nazwę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na wyniki.
      Restauracja w Krakowie. Fio_ren_ti_na.

      Usuń
  2. Borelioza to nie w kij dmuchał, podobno długie leczenie, trzymam więc kciuki!
    Ostatnio mało oglądałam , bo 2 tygodnie byłam poza domem, a teraz jeszcze tydzień u wnuka.
    jotka

    OdpowiedzUsuń