Stali bywalcy :)

piątek, 14 lipca 2023

51 / 2023

Tydzień pracowy, kolejny wakacyjny, za nami. 
Szybko zleciał, bo roboty mnóstwo. Udało mi się najważniejsze rzeczy podomykać tak jak chciałam. Sezon urlopowy w pełni, to znaczy albo ludzie odpoczywają albo ogarniają zastępstwa za tych co odpoczywają. Słowem raz na wozie, a raz pod nim. Więc od poniedziałku spadam pod ten wóz.
Piątek, piąteczek, a my w domu, przed TV, z komorką w łapie. Dawniej pewnie byśmy szli  gdzieś do kogoś, albo czekali u nas na gości. Teraz czasy się zmieniły. Może i żal, ale już się przyzwyczaiłam. Nie jest źle.
Sobota
Planujemy szybką, krótką, wycieczkę, tym razem z Młodą. Miał to być wypad Taty z córką, ale zostałam zaproszona przez SzM 😄
Niedziela
Może wpadnie nam jakaś wycieczka rowerowa... To jeszcze nieustalone. SzM sprawił sobie prezent, w postaci nowego roweru, więc jak skończy go skręcać to pewnie będzie chciał go przetestować. Normalnie byłabym zła, że wydał kasę, bo rower ma, wsadził w niego trochę kasy i ekonomicznie ten zakup to trochę porażka. Ale nie chce mi się dyskutować, poza tym prawda jest taka, że SzM dostał superextranagrodeszefa więc skoro ma taki kaprys to niech się cieszy. Zobligowalam go tylko do uporządkowania rowerowego zakątka w naszej piwnicy; rzeczy, wszelkich części, gadżetów, no i ilości rowerów, bo na naszą dwójkę, póki co mamy ich trzy. Ale na to pewnie długo poczekam.

I wisienka na torcie tego wpisu...
Ta-dam! Zgadnijcie proszę kto wybiera się jesienią na grecki babski wypad mamy z córką? :) :) :)

10 komentarzy:

  1. Super, to pewnie już się nie możesz doczekać jesieni😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są uczucia mieszane, bo wiesz... Byle do września, bo Grecja, ale będzie wrzesień to już będzie po wakacjach i jesień na karku

      Usuń
  2. Super! To będzie bardzo dobry czas dla Was! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faceci to gadżeciarze, mój o elektrycznym myśli, ale niby to mnie namawia.
    jesienią do Grecji? Już zazdroszczę!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczął mi przygadywac że może by zmienić też mój. Ale zapowiedziałam że swój wymienię jak zajdzie potrzeba i to od razu na elektryka

      Usuń
  4. Zazdroszczę rowerów, męża co skręca i wyjazdu! Mój mąż prosi mnie, żebym zagadała do sąsiada mechanika rowerowego, jak coś trzeba😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój SzM sporo już skręca, ale zaczynaliśmy od przeglądów w serwisie rowerowym. Ale wiesz... Coś za coś. Poranną kawę przed pracą wypijam z rowerowym specem z YouTube w tle, w oparciu o którego wskazówki szkoli się SzM

      Usuń
  5. To byłam jak, innyglos😊

    OdpowiedzUsuń