Stali bywalcy :)

wtorek, 25 października 2022

66 / 2022

Z kronikarskiego obowiązku zanotuje, że:

Weekendowy wyjazd w górki w licznej, ale chyba ze 100 lat niewidzianej, grupie towarzyskiej już za nami. Przypuszczalam, że SzM nie będzie zachwycony i drugi raz już go nie namówię, a tu zonk, było fajnie powiedział. Pogoda zmienną jest i niestety sobotnie popołudnie było deszczowe, ognisko z kiełbaskami więc było w deszczu.

Filmowo Gang Zielonej Rękawiczki zaliczony. Obsada, gra, scenografia i zdjęcia są ok, ale trochę się ciągnie sama akcja.

Jutro babskie studenckie spotkanie. 

Pojutrze nawiedzi nas zagraniczna rodzina z wizytą.

Przed weekendowym wyjazdem się sprężyłam więc ogarnęłam tu i tam, znowu mogę działać na pół gwizdka w trybie serialowym. Dziś mnie wzięło na YouTube i przejrzałam kanały Magdy Mołek i Moniki Jaruzelskiej.

W jednym z wywiadów MJ padły pytania w stronę kobiet 50 plus; pytania, na które tak naprawdę to trudno mi odpowiedzieć. Muszę to chyba przemyśleć na spokojnie... 

1. Kim jestem? 

2. Dokąd dążę, czego chcę? 

3. O czym marzę? 

4. Jakie mam zalety? 

5. Jakie są moje słabe strony? 

6. Jak chcę być kochana? 

7. Jak ja chcę kochać? 

8. Jakie mam wartości w życiu, co jest dla mnie ważne? 

9. Czy spełniam swoje oczekiwania, czy bardziej spełniam oczekiwania innych? 

10. Czy lubię siebie samą? 

Czy ktoś z Was jest w stanie tak od ręki, od razu napisać swoje odpowiedzi na te 10 pytań? 


4 komentarze:

  1. Ja nie! Bo po prostu się nie zastanawiam, czy wszystko ze mną w porządku, czy nie! ;-))))) Biorę, co niesie los!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak Fuscila, nie rozkminiam, bo po co.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tak!
    ostanie pięć lat dużo nad tym pracowałam, tak jakoś mnie ścieżka pociągnęła i bardzo jestem w temacie. Warto się tamtędy przespacerować!

    OdpowiedzUsuń
  4. To zależy, jak długie mają być odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń