Stali bywalcy :)

piątek, 18 sierpnia 2023

58 / 2023

Piątek, piąteczek...
Zdrowotnie czyli dermatologicznie
Na życzenie dermatologa pobrany przez chirurga fragment skóry do badania hispat. Czekam na wynik.
Sportowo, a może raczej kondycyjnie
Mój Leń na się dobrze. Nic nie zaczęłam, nic nie robiłam. Z uwagi na to że uda, stawy biodrowe wciąż mnie pobolewają z niepokojem mysle o planowanych greckich wojażach. Czy dam radę.
Pracowo
Wszystko wraca do normy, urlopowicze wrócili.
Matencja
Mogę tylko napisać, że lepiej to już było. Problemy z pamięcią rodzą frustrację i wyzwalają agresję w moim kierunku. Bo to ja jestem tą niewystarczającą, tą, która nie spełnia oczekiwań, tay która zawiodła, bo zamiast ślepo patrzeć i słuchać Matencji ośmieliłam się mieć własne, odmienne zdanie, a skoro odmienne to wiadomo że trzymam stronę Tatencjusza. I tyle.
Tatencjusz
Bierze leki, aparatów słuchowych nie nosi, TV oglada ma słuchawkach, jest wycofany na maxa. Woli być cicho, nie nawiazywac rozmowy, niż narazić się Matencji. A z nią to wiadomo, cokolwiek by nie zrobił Tatencjusz to na pewno zrobił to źle.
Rodzinnie
Jesteśmy zaproszeni do Młodych "na urodzinowe ciastko". Aż mnie skręca, ale dzielnie milczę. Sęk w tym, że zaprosili też Dziadków czyli Matencję i Tatencjusza. I to o nich mi chodzi. Powiem wprost, uważam, że jeśli fajnie jest bywać w gościnie u Dziadków i tam zajadać różne pyszne rzeczy to trochę siarą jest gościć tych Dziadków jedną porcją torcika. Nawet jeśli się pyta czy może chcą jeszcze drugą. 

A dziś do kolekcji wspomnień dokładam mile spędzone popołudnie w towarzystwie Małej i w ładnych okolicznościach przyrody 😀 
Miłego weekendowania 😉

7 komentarzy:

  1. Dasz rade, piękno Grecji i atrakcje urlopu pozwolą zapomnieć o dolegliwościach, oby upały się zmniejszyły!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Może po torciku zapytać niewinnie - mozna prosić o małą kanapkę? 😊😊 choć pewnie nie warto

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zacytuję
    "ja jestem tą niewystarczającą, tą, która nie spełnia oczekiwań, tay która zawiodła, bo zamiast ślepo patrzeć i słuchać Matencji ośmieliłam się mieć własne, odmienne zdanie"
    Tak jak Młody i jego żona nie spełniają Twoich oczekiwań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrcze, ale że aż tak...? chyba coś w tym jest... Muszę to poważnie przemyśleć.

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za ten komentarz.

      Usuń