Stali bywalcy :)

poniedziałek, 20 lutego 2023

8 / 2023

Bardzo Wam dziękuję za słowa wsparcia i dobre puchate energie wysyłane w moją stronę. Bardzo to miłe i budujące.

post Dąbrowskiej dzień 1
Nie chcę chwalić dnia przed zachodem słońca, ale myślałam, że będzie gorzej. Dzień zaczęłam dwiema szklankami płynów: woda z cytryną, sok z kapusty kiszonej (własnej produkcji). Przed pracą na szybciora zrobiłam przegląd szuflady warzywnej i wyszły mi z tego dwie surówki (marchewka, jabłko, cytryna oraz kapusta pekińska, marchewka, seler, koperek, cytryna) i jeszcze machnęłam na szybko takie coś ni-to-bigos-ni-to-leczo na ciepło (kapusta pekińska, cebula, papryka, koncentrat pomidorowy, przyprawione papryką wędzoną) żeby mieć gotowca jak wrócę z pracy. Do chwili obecnej dramatu nie ma, jak czuję głód to coś chrupię. I zapijam, czeka na mnie pyszna herbatka gruszka-cynamon. Kryzys z bólem głowy powinien nadejść jutro, pojutrze. Owszem, było mi w ciągu dnia zimno, ale szczerze powiem że nie było to nic nadzwyczajnego, co jakiś czas jest mi ciepło/zimno. Generalnie pierwszy dzień postu mogę uważać za zaliczony.
Brawo ja!

6 komentarzy:

  1. Bardzo podobnie się odżywiałam jak sobie sama zafundowałam spadek wagi, by nogom ulżyć! Prawie zero mięsa, za to warzywa, owoce, zupy i jako słodycze maślanka z owocami surowymi lub z moich słoiczków! Trzyma już rok waga, a ubyło prawie 10kg wciągu roku. Jedyny kłopot był i jest nadal z wodą. Wolę herbaty owocowe, a woda to coś, co mi przez gardło nie chce przechodzić.
    Trzymaj się i nie poddawaj! Pozdrawianki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. To byłam ja u góry ! Ciągle zapominam o logowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre jedzonko, lubię takie salatko surówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Jak wejdziesz w ketozę, będzie w porządku. uważaj na jabłka, najwyżej pół dziennie, bo zakłóci ketozę. Ja wytrzymałam w tym roku niecałe 4 tygodnie. Czułam się bardzo dobrze,jeśli chodzi o energię, ale nie dałam rady zachciankom:), np. podczas pracy intensywnie myślałam o pieczonej kiełbasie (a w rzeczywistości nie przepadam), czułam jej zapach, nie mogłam się skupić na niczym innym. Trzymam kciuki
    Ella-5

    OdpowiedzUsuń
  5. W diecie ketogenicznej mięso nie jest wykluczone.

    OdpowiedzUsuń