Stali bywalcy :)

poniedzia艂ek, 30 stycznia 2023

3 / 2023

Dzisiaj "kopiuj-wklej" 馃

28 stycznia 2023
Dawno to nie zagl膮da艂am... 
C贸偶 dorobi艂am si臋 nowego telefonu i jeszcze si臋 w nim nie zagospodarzylam na maxa, np. nie zainstalowa艂am sobie programu do blogowania. Przeprowadzka do nowego telefonu to nie jest taka 艂atwa sprawa. Okaza艂o si臋 偶e mam tam ca艂e miliony zdj臋膰 w tym starym telefonie i nowy wyje mi co chwil臋 komunikatem, 偶e brak miejsca. Stary telefon ma swoje lata. To fakt. A teraz rozkoszuj臋 si臋 dobrodziejstwem techniki i sobie szptem dyktuj臋 tekst a on, ten tekst znaczy, po prostu pojawia mi si臋 na ekranie. Luksus, moi drodzy.
Tytu艂em uporz膮dkowania musz臋 powiedzie膰 偶e:
- zaliczyli艣my ostatnio wycieczk臋 w g贸ry by艂o nawet mi艂o. Niestety d艂ugo艣膰 spaceru i dystans do przebycia musimy troch臋 ogranicza膰 ze wzgl臋du na moje bol膮ce biodra. Tak, staro艣膰 nie rado艣膰. Peseloza mnie 艂apie.
- By艂am ju偶 u ortopedy w tej sprawie; powinnam zaliczy膰 badanie rtg na pocz膮tek, ale to pewnie nabierze troch臋 mocy zanim je zrobi臋.
- w drodze powrotnej zaliczyli艣my wizyt臋 u znajomych. I to chyba nie by艂 dobry pomys艂, bo ta wizyta siedzi mi w g艂owie ca艂y czas. On powa偶nie chory, wychudzony, os艂abiony, apatyczny, z pustymi oczami. A ona ka偶dym zdaniem i s艂owem walczy o odrobin臋 normalno艣ci, codzienno艣ci i udowadnia, 偶e wszystko jest ok i nie ma dramatu. To czy ten dramat jest to wiedz膮 tylko oni, bo w tym wszystkim serwuj膮 bardzo sk膮pe informacje. My nie wypytujemy, bo to nie nasza brocha, a mo偶emy bez tej wiedzy 偶y膰. Bardzo wiele da艂a mi ta wizyta do my艣lenia. Jakie to wszystko jest kruche, nieoczekiwane, zaskakuj膮ce... jeszcze w czasie wakacji bawili艣my si臋 razem na weselu. A potem nagle pstryk! i zmiana kursu. Ca艂y czas mam nadziej臋 偶e to tylko etap przej艣ciowy i za chwil臋 wszystko si臋 u nich wyprostuje i wr贸c膮 do formy, oboje.
- Nasza M艂oda/Ma艂a rozwin臋艂a si臋 w woja偶ach zagranicznych i ju偶 ma zaplanowan膮 kolejn膮 eskapad臋 do Azji. Niech jedzie, m艂oda jest, nie ma zobowi膮za艅, obowi膮zk贸w... niech jedzie, bo nigdy nie wiadomo co b臋dzie za rok. Korea. Ta wycieczka akurat ma by膰 indywidualn膮 wypraw膮 z kole偶ank膮.
- dzi艣 rozebrali艣my w ko艅cu 艣wi膮teczne o艣wietlenie (to akurat SzM), choink臋 (to ja), ogarn臋lismy (wi臋kszo艣膰 jednak ja, a SzM jakby za kar臋) troch臋 piwnic臋, a potem nie wytrzyma艂am (bo us艂ysza艂am, 偶e wszystko musi by膰 po mojemu i tak jak ja chc臋) i spi臋艂am si臋 z SzM i troch臋 mu wygarn臋艂am (dawno si臋 nie k艂贸cili艣my, to fakt), po czym posprz膮ta艂am (sobie! Tak mi powiedzia艂!) mieszkanie i pojecha艂am do Matencji z zam贸wionymi dla nich zakupami. Ca艂e szcz臋艣cie dzisiaj u nich oby艂o si臋 bez sensacji rewelacji, by艂o tak jak by膰 powinno.
... a dyktowanie jest super!!!

29 stycznia 2023
Wczoraj uporz膮dkowa艂 cha艂up臋 i zrobi艂am gar bigosu. Dzis SzM zrobi艂 pyszny obiad i zaprosi艂 M艂odych, zaprasza艂 te偶 Ma艂膮, ale to nie jej klimaty. Ja zrobi艂am sernik 馃槃
Jak ju偶 poszli to kontynuowa艂am znowu spraw臋 tych moich zdj臋膰 z telefon贸w. Z艂a jestem na siebie, bo 藕le to rozegra艂am strategicznie i sama sobie dok艂adam roboty. 

30 stycznia 2023
Zamiast grzecznie spa膰 i 艂adowa膰 akumulatory na wyczerpuj膮cy (bo to ju偶 wiem) dzie艅 pracowy to ja oczywi艣cie buszuj臋 po nocy w necie, walcz臋 ze zdj臋ciami i spa膰 mi si臋 wcale nie chce. Ale wiem 偶e potem, dzi艣 jeszcze znaczy si臋, b臋d臋 pada膰 ze zm臋czenia. Budzik zadzwoni o 6. To jednak id臋 spa膰. Zamkn臋 oczy i b臋d臋 liczy膰 owce, albo co inne. Dobranoc

1 komentarz:

  1. Ja 偶a艂uj臋, 偶e tak p贸藕no zacz臋艂am podr贸偶e dalekie, bo bliskie to jeszcze, teraz my艣limy czym zast膮pi膰 g贸ry, bo wysoko艣ci powoli nie dla nas...mo偶e SPA?
    Choroby w艣r贸d znajomych i bliskich to trudny temat, wok贸艂 mnie ostatnio nag艂e 艣mierci, czasem wr臋cz dziwne!
    Dobrego tygodnia:-)

    OdpowiedzUsu艅